Helt sne

Häromdagen så tänkte jag städa ordentligt. Eftersom vi hade haft en tårta i kylskåpet så var det grädde på glasskivan och väggen så jag tänkte att jag skulle städa upp det. Så varför inte ta ut alla hyllorna och diska dem. Så det gjorde jag. Det stora problemet var bara att när jag skulle sätta tillbaka hyllan så gick den inte in för att det är en dörrkarm ivägen. Försökte istället att ta bort kylskåpsdörren men det gick inget vidare. Så jag tog sista utvägen och frågade Jacob. Han blev inte jätte glad när han såg vad jag hade ställt till med. Och med tanke på att jag hade sönder grönsakslådan i vår förra lägenhet så bara suckade han. Lösningen blev iallafall att man inte får ha saker som rullar på en hylla...
(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0