Igång igen, eller inte?

Ja jag startar bloggar, lägger ner dem, startar igen, lägger ner dem igen. Runt runt. Och jag tror att det kommer bli samma visa igen. Men denna gången så skriver jag för att jag vill att mamma, pappa och alla där hemma ska kunna veta vad som händer i mitt liv här uppe i norr. Jag har ju såklart facebook men nej där orkar jag inte skriva, eller jag kommer inte på något som är roligt så det blir statusuppdateringar som "nu går jag till jobbet", "nu går jag till gymet", "nu ska jag åka hem" osv. Ja, det känns inte riktigt som om det blir så mycket av mitt liv. Alla där hemma vet att jag jobbar och tränar och om jag ska åka hem så borde de veta om det för det är ju dom som jag pratar med först om det. Så här börjar jag om på min cirkel med bloggar... kommer detta gå? det är frågan. Jag ska inte ens försöka att få denna bloggen att bli bra utan här är det nästan 100% Jessica men nej inte riktigt 100% för lite måste ju få vara hemligt, annars blir det ju ingen mystik här i livet.
Så här är till alla er där hemma som vill veta vad jag hittar på hela dagarna!
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0